logo
امروز : چهارشنبه ۱۸ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۵۲
[ شناسه خبر : ۴۱۱۲۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ابهر مطرح کرد:

کسب مدال نقره توسط دانشجوی خرمدره‌ای

کسب-مدال-نقره-توسط-دانشجوی-خرمدره‌ای
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ابهر گفت: در مسابقات تیر و کمان قهرمانی آسیا، دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ابهر مدال نقره را کسب کرد.

سیاوش طاهری در گفتگو با خبرنگار  پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ گفت: مسابقات قهرمانی تیراندازی با کمان قهرمانی آسیا در ماده کامپون در شهر تایوان چین تایپه با حضور کشورهای آسیا برگزارشد.

بیشتر بخوانید

وی افزود: امیررضا عزیزی دانشجوی رشته مهندسی معماری دانشگاه آزاد اسلامی واحد ابهر با پیروزی بر رقبای خود از کشورهای قزاقستان و چین تایپه میزبان مسابقات در مرحله پایانی، مقام دوم مسابقات تیراندازی با کمان در رشته کامپون را از آن خود کرد و مدال نقره این رشته را به گردن انداخت.

رئیس دانشگاه آزاد واحد اسلامی شهرستان ابهر با تأکید بر اینکه امیررضا عزیزی متولد شهر خرمدره و عضو تیم ملی کشورمان بوده است، متذکر شد: این ورزشکار در مسابقات ۱۴۰۱ لهستان نیز با امتناع از مسابقه در برابر نماینده رژیم صهیونستی در یک چهارم مسابقات به مقام پنجمی این مسابقات دست پیدا کرد.

وی با اشاره به اینکه عزیزی سه مدال طلا و یک نقره کشوری نیز در کارنامه ورزشی خود دارد، تصریح کرد: دانشگاه آزاد اسلامی واحد ابهر این موفقیت را به وی، جامعه بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی واحد ابهر و مردم نجیب و ورزش‌دوست شهر خرمدره تبریک عرض می‌کند.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر

اخبار پربازدید

اوقات شرعی زنجان

  • اذان صبح : ۰۴:۵۳
  • طلوع آفتاب : ۰۶:۱۸
  • اذان ظهر : ۱۲:۰۳
  • غروب آفتاب : ۱۷:۴۹
  • اذان مغرب : ۱۸:۰۷
  • نیمه شب شرعی : ۲۳:۲۱